måndag 7 september 2015

Vad är ditt behov?



Uppfyll dina önskemål

Det är mycket individuellt vad vi gillar och vad vi behöver för att njuta fullt ut av vårt sexliv. Ibland kan det vara till hjälp att läsa andra kunders recensioner men det är alltid bra att testa själv också. Det behöver inte vara så att ni tycker lika.

 
 

Bra potenspump

Behöver du hjälp med erektionen så kan du passa på att köpa Bubble power pump till ett mycket bra pris. Se värdekod nedan.
PS. En potenspump kan också göra dig större och hårdare. Du kan också använda den för den sköna sugeffektens skull. 
 
 

 
 

Tre kulor

Smile tripple balls är knipkulor som har tre kulor, vilket gör dem lite tyngre och du får en större yta att knipa mot. De är gjorda i hudvänligt silikonmaterial och med en ljuddämpande tyngd i varje kula för bästa effekt.
 
 

 
 

Behöver du kärlek?

Läs nedanstående meningar och fundera över skillnaden.
"Jag behöver få en orgasm om dagen." - Jag njuter av sex när lusten faller på."
"Jag har behov av att vara en god partner." - "Jag tycker om att vara omtänksam."
"Jag har behov av att vara en bra älskare." - "Jag njuter av att tillfredsställa min partner."
"Jag har behov av att vara omtyckt." - "Jag uppskattar när folk gillar mig."
"Jag har behov av att leva i en relation." - Jag älskar X.
Vad får du för uppfattning om en person som har behov av att var god, omtyckt och älskad? Vilken känsla är den primära?
Tror du det är någon skillnad att ha en relation med en partner som har behov att fylla kontra någon som inte har det. På vilka sätt kan ett beteende av behov och kontroll yttra sig?
Fundera över svaren en stund. LYCKA TILL!

 
 

Skapat behov

Oftast skapar vi själva våra behov och sätter upp kriterier för hur saker och ting ska vara för att vi ska må bra. Detta begränsar vårt välmående helt i onödan. 
Sätt dig ner och bara njut en stund.
Ha en kravlös dag önskar vi på Lustjakt!
 
 

 
 


 
 "Uppriktighet är inte att säga allt man tänker utan att mena allt man säger."  
                                                                                         Titus Livius
 

Inga kommentarer: