måndag 7 oktober 2013

Önska dig det sexliv du vill ha




Skriv önskelappar          40/2013






Önska dig det sexliv du vill ha.
 
 


 






 

Skriv ner dina önskningar

Vill du ha ett mer varierat, spännande och njutbart sexliv?

Skriv ner alla dina sexiga önskningar på en lapp och be din partner dra en av dem. Givetvis skriver även din partner ner sina önskningar. Ni avgör själva om det ska dras en lapp om dagen eller lite mer sällan.


 

 
PS. Det blir mer spännande om din partner drar en lapp på kvällen men inte berättar vilken önskning som du ska få uppfylld under morgondagen.
 



Förslag



 

Om du har lite idétorka så får du lite förslag på vad du kan skriva. Du kommer säkert på fler.

- Väck mig på morgonen (eller mitt i natten) genom att ge mig oralsex.

- Kom in i badrummet när jag duschar och tvåla in mig noggrannt och låt duschstrålen smeka min kropp.

- En snabbis någon gång under dagen.

- Klä av dig naken och ta på dig själv för att fresta mig.

- Älska med mig på köksbordet / soffan / stolen / mot väggen etc.
 



Till mannen

- Slicka mig våt länge och väl. Placera ett vibrerande ägg i slidan och låt tungan cirkulera runt klitoris.

- Använd rikligt med glid tillsammans med en g-punktstav. Börja med att låta staven glida fram och tillbaka vid g-punkten. Sätt på vibrationera och fortsätt massera med ett hårdare tryck. Då och då låter du tungspetsen nudda klitoris.

Bilden visar Seven egg, en favorit med sina sju olika vibrationsmönster. Läs mer
 
 


 


Till kvinnan

- Smörj in penis med ett ätbart glidmedel och slicka av samtidigt som du smeker skinkorna och pungen.

- Gå utan trosor (eller använd trosor med öppen gren) och fresta mig vid varje tillfälle under dagen.

- Använd onaniprodukten Spanken wavy (se bilden) innan du rider mig.
 


Till en främling

Om du är singel så är det kanske inte lika lätt att få sina önskningar uppfyllda. Men varför inte skriva ner dem ändå. Du vet aldrig när någon vill dra en lapp.

Dessutom är det alltid bra att fundera ut vad du önskar dig så att du är förberedd när tillfälle ges (med eller utan lapp).

Tills dess... Se Lustjakts produkttips

Ha en fortsatt lustfylld dag önskar vi på Lustjakt.
 
 





 

 
"Vad vore livet om man inte kunde hoppas?"
                                                               

 
 

Inga kommentarer: