tisdag 18 september 2012

Lustjakt på homepartymässa i Västerås



När jag blev tillfrågad om jag ville representera Lustjakt på Homepartymässan i Västerås tvekade jag inte en sekund. Genast tog en massa idéer färg och form - Det skulle bli jättekul!

Det var först på plast när jag skulle packa upp väskan och göra i ordning bordet som jag blev lite tveksam. Inte som säljare, utan mer för hur ska det se ut? Vad kan jag ta fram som inte anses som stötande? Att hålla ett party är en sak - då är ju alla där för att de vet vad som väntas.
Men när jag väl börjat tänka om och packa upp lite grand släppte alla hämningar.

Gratisproverna fick bo i Penis Cake. Mini Shank, Shinig Sixten, Ink vibe Tattoo var några av dildosarna - men mest blickar fick Eclipse Omega. Saker som Love2love, Ice mould och Safari Egg fick också många att höja på ögonbrynen.
En flicka i 10 års åldern blev fascinerad av Little animal. Hennes mor log förståndigt och lite genant när jag svarade på flickans fråga - det är en vuxenleksak.
Några 15-åriga killar blev stormförtjusta över gratis "kådisarna", samma killar stod med ett kompisgäng utanför Växhuset senare på kvällen.
Det blev en del flyktiga blickar över bordet av de som inte vågade sig fram, men en del kataloger fick jag också delat ut. Jag ler än åt några av de sista besökarna som var framme. Vi hade härliga samtal och sköna skratt, t.o.m Pink Panter fick komma fram ur väskan en stund.

Man måste våga för att vinna! och jag gjorde det tillsammans med Lustjakt denna dag i Västerås.

Lustjaktssäljaren, Mia

Inga kommentarer: