torsdag 26 mars 2009

Hårdplast stav


Idag tänkte jag skriva om en av mina favoriter.
Den heter Blå turbo och är en supersnygg hårdplastvibrator i blå metallic. Den har steglösa och mycket kraftiga vibrationer (på max hastighet)
Som ett extra plus, så är den vattentät om du skulle vilja ha med den i duschen.

Det var som en kund sa till mig : "Hårdplaststavar är underskattade, de är mycket bättre än man tror" och jag håller med henne. Finns inget som glider så lätt som en hårdplaststav tillsammans med glidmedel.
De upplevs inte hårda och kalla när man använder dem (hör många som tror det innan de har testat. Skulle man vilja ha den varmare så kan man skölja den i varmt vatten också.)
Hårdplast är extra bra för dem som har lätt för att ha bli ömma i underlivet.

2 kommentarer:

~Afrodite~ sa...

gud det är nog den enda hårdplast jag gillar ;) plus snygg är den!

Sandra sa...

Tack för det utförliga och informativa svaret på min blogg.