fredag 13 februari 2009

Radio idag, eller??

Har du lyssnat på Mix Megapol Borås i dag på eftermiddagen? Jag tror att mitt inslag om en sexleksak ska sändas idag, men noll koll... Får inte in radiokanalen och saknar högtalare på datan. Kanske lika bra att vara lyckligt omedveten... Telefonväxeln är också stängd på fredag eftermiddag så ingen kan heller inte ringa och klaga på mig... eller rättare sagt gratulera till ett bra inslag...

Vilken leksak jag tipsade om? Jo, det var g-punktstaven Impulse (6207) för endast 199 kr. "-Kanonbra vibrationer!


Trevlig fredagkväll allihopa! Det ska i alla fall jag ha... partyblåsan bara väntar att få tas på... (och av men det sa jag inte, bara tänkte...)

2 kommentarer:

Lustjägarna sa...

Kanonbra pratat. Du låter glad, naturlig och informativ - som dig själv alltså.
Bra jobbat.

Smygeromkring sa...

Kan man höra detta i efterhand, jag är sååå nyfiken..

www.sexkammaren.blogg.se