onsdag 7 januari 2009

Vad rekommenderar du?


Jag får ofta frågan om vad jag personligen rekommenderar. Normalt så pratar vi aldrig egna erfarenheter på Lustjakt, då det inte hjälper kunden. Vi pratar samlade fakta istället, för då kan kunden utifrån dem själv avgöra vad som kan vara bra för just honom/henne.

Men här på bloggen kan jag vara anonym (då vi är flera som skriver här) så här kan jag säga att denna intim-massagefilmen är nog det allra bästa jag någonsin har provat.
Den filmen tillsammans med en stor flaska Eros woman och min sambos underbara händer - Jag säger bara - "Woooowww, det är flera orgasmgarantier det!"
Det roliga är att vare sig jag eller sambon är speciellt förtjusta i att massera (normalt sett), men nu frågar vi gärna om den andre vill ha en massage?.

Kommentar:
Denna film finns endast i ett begränsat parti (vi har dock lyckats få tag i den några gånger så att fler kunder har fått chansen att testa den) men när den är slut så är risken stor för att den aldrig kommer in igen som det ser ut.

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Åhh, jag vill ha den.. men har inte riktigt råd med den nu.. kanske dax för några ny apartyn efter semestern :-o